Komunikace v AJ a NJ pro Vás není problém? Rádi se staráte o zákazníky a máte zkušenosti na obdobné pozici? Tak mi o Vás dejte vědět!
Jako člen týmu zákaznického servisu budete:
- komunikovat se zákazníky prostřednictvím telefonu a emailu
- zpracovávat zákaznické objednávky (příjem, kontrola stavu, expedice apod.)
- řešit případné reklamace a přání zákazníků
- pracovat na PC (administrativa, cenové nabídky, doprava, zákaznická data aj.)
- spolupracovat s ostatními odděleními
- aktivně přispívat k zákaznické spokojenosti
Požadavky:
- SŠ vzdělání
- komunikace v němčině a angličtině na výborné úrovni - denně ústní i písemná - NUTNOSTÍ!!
- profesionállní vystupování a komunikace (email, telefon)
- praxe na PC - MS Office
- praxe se SAP - výhodou
- aktivní přístup k řešení případných problémů
- týmovost
Nabídka:
- školení a kurzy
- řada zaměstnaneckých benefitů (např. 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování)
- důchodové pojištění
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 44. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 44. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Zákaznická podpora| s NJ a AJ přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.