HR support with German | 100% homeoffice Brno


Plat: 42000 - 46000 Kč za měsíc

Informace o místě


Popis pozice:
Do you speak advanced German? Do you have experience from customer service and are you interested in HR? Would you like to work from home?

If yes, we are looking forward to your CV!

Job tasks:
- First point of contact for employees and managers via phone, email or chat
- Log contacts into case management system
- Resolve queries by referring to documentation such as frequently asked questions and standard operating procedures
- Escalate queries that cannot be resolved
- Identify gaps in the supporting documentation and cooperate on improvement of processes
- Reporting

Start: asap
Location: Prague 8 and home office/fully remote
Contract for one year with possibility of prolongation.
Working schedule: full time (40 h/w)
Požadavky:
- Fluent English and advanced German (B2)
- Previous experience with customer service
- Solid command of MS Excel and Word
- Willingness to work in shifts
- Pro-active and communicative personality
- Necessary to work in the Czech Republic
Nabídka:
- 5 weeks of paid holiday
- Meal vouchers/home office allowance
- Multisport card

Kontakt


Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.

Další informace


Poslední změna:
před 14 dny
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 4. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 4. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.