Administrative assistant with French - part-time Praha


Plat: 20000 - 30000 Kč za měsíc

Informace o místě


Popis pozice:
Are you looking for a new experience in administration? Would you like to become a part of an international company? Are you fluent in French? Then this job might be the perfect choice for you!

You will be responsible for providing administrative support to the customer service team.

Main responsibilities:
- All administrative processes of the Customer Service department
- Providing exceptional customer service to our internal customers and support to the customer service team
- Primarily assigned to online / electronic activities without the inbound customer interactions
- Manages product and service complaints: monitoring and processing offline requests, administrative tasks
- Responsible for supporting teams’ operations on various tasks and rquests as per need
- Works and leverages relations with other company departments and sister companies.

Start: Immediately
Location: Prague - Palmovka
Požadavky:
- Fluent in English and French (C1)
- Good administrative skills
- Detail oriented and precise
- Excellent communication skills in writing
- Skilled with Microsoft Office
Nabídka:
- possibility of home office
- contribution into retirement plan
- meal allowance
- 5 weeks of holiday
- sick days
- Multisport card
- Cafeteria
- friendly environment

Kontakt


Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.

Další informace


Poslední změna:
před týdnem
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 50. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 50. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.