Vedoucí pobočky Kladno

Informace o místě


Popis pozice:
Převzetí stávající pobočky, komunikace a udržování dobrých vztahů se stávajícími klienty, budování nových obchodních vztahů, aktivní náborová činnost, práce na rozvoji pobočky.
Požadavky:
Minimálně 4 roky zkušeností v personální agentuře nebo v interním HR jako kontaktní osoba personální agentury. Pozice může být vhodná i pro konzultanta, který má chuť růst a převzít zodpovědnost.
Schopnost pracovat samostatně a samostatně uvažovat
Schopnost důkladně analyzovat jak pozice, tak potřeby klientů
Velmi dobré komunikační schopnosti
Schopnost samostatně jednat s klienty a připravovat řešení na míru
Schopnost oslovovat nové klienty
Perfektní znalost českého jazyka
Nabídka:
Práce v malé mezinárodní firmě
Možnost se realizovat a podpora dobrým nápadům
Práci v přátelské atmosféře
Převzetí existující klientské skupiny a navázání na aktuální spolupráce
Kancelář v Kladně, žádná virtuální pobočka
Kompletní podporu Back office
Mzdu dle dohody
25 dnů dovolené
Příspěvek na důchodové pojištění
Stravenkový paušál v maximální výši
Příspěvek na sport/kulturu
Flexibilní pracovní doba

Kontakt


Firma:
OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o. - Praha

Další informace


Poslední změna:
před 2 dny
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 27. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 27. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.