zpracování objednávek od zákazníků
zadávání skladových zásob do interního systému
příprava dokumentace + správa přijatých faktur
pravidelný reporting
spolupráce napříč celou firmou - sklad, projektový tým
účast na pravidelných meetingách
komunikace se zákazníky, dodavateli a dopravci
zlepšování logistických procesů
řešení případných reklamací
Požadavky:
Máš předchozí zkušenost v logistice alespoň jeden rok a angličtinu pro běžnou komunikaci ?
Pokud hledáš firmu, která ti umožní po zaučení i 2 dny pracovat z domova a moderní zázemí, pošli nám svůj životopis.
předchozí praxe v logistice - výrobní logistika, sklad (1-2 roky)
ŘP B
angličtina alespoň na úrovni B1/B2 - komunikace převážně písemnou formou
Nabídka:
nástupní mzda 36 000 Kč, po zkušební době navýšení
13. plat
částečný homeoffice (2 dny v týdnu)
flexibilní pracovní doba
dotované stravování ve firemní kantýně
přípsěvek na volnočasové aktivity v podobě benefitní karty
sick days
25 dní dovolené
vzdělávací kurzy v pracovní době
jazykové kurzy
důkladné zaškolení
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 49. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 49. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Logistický administrativní referent přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.