Pro jedničku na trhu v online prodeji parfémů a kosmetiky, jednoho z předních prodejců Beauty, hledáme zkušeného člověka na pozici Store Manager pro pobočku na Praze 1.
Společnost, pro kterou budete pracovat, nedávno obdržela ocenění druhé nejrychleji rostoucí společnosti ve střední a východní Evropě. Jde o skvělou příležitost stát se součástí rostoucího a úspěšného týmu v oblasti krásy a kosmetiky.
Store Manager nese s sebou nesmírně důležitou a odpovědnou roli ve správě pobočky. Máte na starosti vedení a koordinaci týmu prodejních asistentů a Beauty konzultantů, což zahrnuje motivaci a podporu jejich rozvoje. Vaše schopnosti v plánování směn a hodnocení výkonu členů týmu mají klíčový vliv na úspěšnost pobočky.
Důležitou částí vaší práce je také dosahování prodejních cílů a zajištění vysoké kvality zákaznického servisu. Tím pomáháte udržet dobré jméno a pověst pobočky a budovat věrnost zákazníků.
Vaše odpovědnosti zahrnují i výběr produktů pro prodej, správu finanční hotovosti a pravidelné inventury, což zajišťuje plynulý chod pobočky.
Práce s interním softwarem a denní komunikace s vedením retailu, regionálním manažerem a HR jsou klíčové pro dodržování retailové strategie a úspěch pobočky.
Vaše role je náročná, ale také plná příležitostí pro osobní růst a přispění k úspěchu pobočky. Vaše schopnosti vedení a koordinace jsou klíčovými faktory, které pobočku posouvají kupředu a zajišťují spokojenost zákazníků.
Dále Vašimi úkoly budou:
* Mít plnou odpovědnost za provoz prodejny a dosažení prodejních cílů.
* Vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců, a aktivně přispívat k jeho růstu.
* Starat se o inventury, skladové zásoby a firemní procesy.
* Zajišťovat veškerou administrativní činnost spojenou s provozem prodejny.
* Být v kontaktu se shopfloorem a být schopen zákazníkům poskytnout rady v oblasti vůní, dekorativní kosmetiky, vlasové péče a péče o pleť.
* Udržovat pravidelný kontakt s Area Manažerem a spolupracovat s týmy z HR, Merchant, Category Management a Marketing.
Požadavky:
* Přehled o produktech, aktuálních trendech a nadšení pro oblast BEAUTY.
* Cit pro obchod, talent pro efektivní jednání se zákazníky.
* Zkušenost s vedením týmu v oblasti maloobchodu (minimálně 1-2 roky).
* Znalost klíčových ukazatelů výkonu (KPI) v maloobchodě.
* Komunikativní znalost angličtiny (B2)
* Smysl pro organizaci práce a řízení priorit.
* Schopnost rozvoje a motivace celého týmu.
* Zkušenost s aktivním zákaznickým servisem a schopností prodeje.
* Schopnost pozitivně přistupovat k změnám a flexibilita v práci.
Nabídka:
* Motivující finanční ohodnocení s fixní a variabilní složkou mzdy.
* Měsíční bonusy v závislosti na prodejích.
* Příjemné a reprezentativní prostředí.
* Adekvátní finanční ohodnocení a motivující systém odměn.
* Zaměstnanecké slevy na produkty - kosmetika a parfémy.
* Plně hrazené stravenky zaměstnavatelem na stravenkovou kartu
* Příspěvek na odívání – dvakrát ročně ve výši 3 000 Kč (ve formě voucherů)
* Slevy na firemní produkty
* Leadership program
* Multisport karta
* Pravidelné firemní akce a teambuildingy
* Pravidelná externí školení od významných značek
* Školení od interních trenérů na produkty, prodejní techniky a dovednosti, ale i práci se zákazníky
Pokud vás tato pozice zaujala a splňujete požadavky, neváhejte nám poslat svůj životopis. Rádi Vás poznáme osobně!
Znáte někoho, kdo by mohl být pro tuto pozici vhodný? Sdílejte tuto nabídku a dejte jim vědět.
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 50. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 50. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Urgent: Store Manager v oblasti beauty - Praha přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.