Manage Help Desk tickets in a timely manner.
Respond to customer issues via phone, email and computer chat.
Provide customer assistance.
Document customer interactions
Run diagnostics to resolve customer reported issues.
Escalate issues to the next Tier with next level of difficulty
Install, make changes and repair computer hardware and software.
Follow-up with customers to ensure issues are resolved.
Suggest you include mandatory onsite work
Požadavky:
Excellent oral communication skills
Languages English B2 or higher, French is a benefit.
Detail oriented in order to keep detailed notes on tickets.
Highly organized to keep Help Desk tickets order.
Ability to diagnose and resolve basic computer technical issues.
Nabídka:
Company catering
Educational courses, training
Corporate events
Bonuses
Holidays 5 weeks
13th monthly salary
Occasional work from home
Flexible start/end of working hours
Notebook
Contributions to the pension / life insurance
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 67. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 67. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné IT Specialista přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.