Pečlivě monitorovat prodejní vývoj v dané kategorii produktů a systematicky analyzovat data
Pravidelně připravovat prezentace obsahující strategické doporučení pro další rozvoj kategorie
Spolupracovat s obchodním a marketingovým oddělením jako analytický partner
Propojovat poznatky z tržního výzkumu a spotřebitelských preferencí s potřebami a očekáváními našich zákazníků
Provádět důkladnou analýzu prodejních dat, včetně dat od Nielsen a dalších zdrojů
Požadavky:
Analytické myšlení a současně orientaci na výsledky
Zkušenosti v FMCG nejméně 3 roky na podobné pozici
Výborná znalost MS Office
Komunikativní znalost anglického jazyka - min. B2
Proaktivní osobnost s týmovým duchem
Nabídka:
Analytické myšlení a současně orientaci na výsledky
Zkušenosti v FMCG nejméně 3 roky na podobné pozici
Výborná znalost MS Office
Komunikativní znalost anglického jazyka - min. B2
Proaktivní osobnost s týmovým duchem
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 50. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 50. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Category manager (m/ž) přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.