Administrativní a organizační podpora jednatele kanceláře
Organizování schůzek a zajišťování služebních cest
Příprava, formátování a úprava různých dokumentů a prezentačních materiálů
Vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
Práce s interními systémy,
Objednávání kancelářských potřeb
Požadavky:
Ukončené středoškolské vzdělání
Praxi na podobné pozici
Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Komunikativní znalost angličtiny
Výbornou znalost českého jazyka
Nabídka:
Mzdové ohodnocení odpovídající dané pozici
Práci v mladém mezinárodním kolektivu
Účast na výzkumných projektech s předními zahraničními tuzemskými výzkumnými centry
Dlouhodobou práci ve stabilní společnosti
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 50. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 50. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Asistent, Asistentka jednatele přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.