Prosperující mezinárodní společnost podnikající v oblasti prodeje parfémů, kosmetiky či cukrovinek hledá vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpory obchodního oddělení.
Baví Vás administrativa a zajímáte se o oblast obchodu? Máte výborné organizační a komunikační schopnosti? Poradíte si s pokročilejšími operacemi v Excelu?
Pak možná hledáme právě Vás!
Co budete náplní Vaší práce?
- administrativní podpora obchodního oddělení a category manažerů
- sledování skladových zásob a jejich doplňování formou objednávek
- objednávky zboží
- listing nového sortimentu
- komunikace s dodavateli a s prodejnami
- komunikace napříč firmou, spolupráce s oddělením logistiky a s účtárnou
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání
- anglický nebo německý jazyk na pokročilé úrovni B2
- znalost MS Office, Excel na středně pokročilé úrovni
- znalost systému NAVISION výhodou
- samostatnost, fungování v týmu, flexibilita, dobrá komunikace
Nabídka:
- 5 týdnů dovolené
- možnost HO a sickdays
- služební telefon
- stravenkový paušál
- příspěvek na kulturu a volný čas
- příspěvek na penzijní připojištění
- pracoviště v centru Prahy
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 50. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 50. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Administrativní podpora obchodního oddělení | Praha 1 přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.