• Řízení zákaznického centra
• Zadávání dat do systému SAP
• Realizace migrace dat do nového systému SAP HELLO SUCCESS FACTOR
• Řízení změn a operativní komunikace s externím zákazníkem
• Analýzy potřeb v MB a KV
• Systémová a procesní práce na odbourávání administrativní zátěže koordinátorů formou automatizace zbytných činností
• Příprava podkladů pro rozhodnutí na vyšších grémiích v ČJ a AJ
Požadavky:
• Zkušenosti s organizací vzdělávacích aktivit
• Vzdělání: SŠ
• Znalost AJ úroveň B2 (slovem i písmem)
• Zkušenosti z marketingu min 2 roky
• Zkušenosti z leadershipu min 2 roky
• Orientace a znalosti v prostředí SAP
• Znalost MS 365
• Orientace v automotive výhodou
• Reference z předchozích projektů
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 36. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 36. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Koordinátor zákaznického centra přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.