• podpora práce obchodně-technických specialistů ve firmě i na pobočkách
• zajištění průběhu zakázky od objednávky/uzavření smlouvy, objednávky u výrobce/dodavatele a organizace dopravy
• samostatná práce s informačním systémem e-way crm
• kontakt se zákazníky (koneční uživatelé, inženýrské, montážní nebo obchodní firmy)
• kontakt s výrobci/dodavateli v EU vč. ČR a Asii (Taiwan,Jižní Korea, Čína)
• spolupráce s obchodním oddělením
Požadavky:
M/Ž, SŠ/VŠ, aktivní znalost AJ, znalost NJ výhodou, dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint), ŘP sk. B
Nabídka:
• finanční nabídka cca 40-60.000 Kč dle praxe a schopností (část mzdy tvoří podíl na dosaženém měsíčním obratu)
• práce na HPP v malé zavedené firmě v centru města
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na penzijní i životní pojištění
• stravenky, příspěvky na rekreaci (vč. členů rodiny), příspěvky na lékařské ošetření nehrazené zdravotními pojišťovnami, příspěvek na sport
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 16. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 16. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Obchodní manažer - asistent nákupu/prodeje přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.