Finanční ředitel Technické divize Jihlava


Plat: 85000 - 95000 Kč za měsíc

Informace o místě


Popis pozice:
Odpovědnost člena vrcholového vedení za realizaci strategie společnosti v oblasti ekonomického a personálního řízení
Odpovědnost za přípravu podnikatelského plánu společnosti
Metodika a stavba kalkulací v souladu s podnikatelským plánem, průběžný controlling procesů společnosti, vyhodnocování ekonomických údajů a reporting s návrhy opatření s cílem kontinuálního zlepšování v řízení výkonů a nákladů,
Řízení projektového financování a cashflow
Zastřešení ekonomického a personálního úseku
Reporting vrcholovému vedení společnosti
Zodpovědnost za strategii, vedení a výsledky svěřené divize
Zodpovědnost za dodržování rozpočtu divize
Budování, vedení, podpora a motivování pracovních týmů
Požadavky:
VŠ ekonomického směru + technické zaměření (stavební, strojní)
Orientace na cílové řízení
Zkušenosti s ekonomickým řízením projektově orientované organizace výhodou
Zkušenosti s vedením týmu lidí, osobní přístup
Samostatnost, koncepčnost, aktivita, morální stabilita, důvěryhodnost, loajálnost
Připravenost navrhnout a zavést controllingový a reportingový systém
Znalost procesů personálního řízení
Ochota k cestování (ŘP sk.B), časová flexibilita, loajalita
Přímé řízení - osobní přítomnost na pracovištích podmínkou
Nabídka:
Auto i pro soukromé účely
Notebook
Mobilní telefon
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Mobilní telefon, notebook
Pružná pracovní doba

Kontakt


Firma:
Orienta HUB PP

Další informace


Poslední změna:
před měsícem
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 23. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 23. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.