Customer Service Consultant for Airlines ️


Plat: 40000 - 43000 Kč za měsíc

Informace o místě


Popis pozice:
We are looking for a customer service consultantfor our esteemed client. A stable company offering top-notch customer (telephone) support for airlines ✈️ in Germany, Italy, Central, and Eastern Europe.

What will it be about? 
* Efficiently resolve customer queries and issues. 
* Handling reservations, flight changes or cancellations, facilitating online check-in, etc. 
* Fluent communication in English and German.
* Collaborate in a dynamic team environment.
* Communicating with customers via telephone, email, and chat.
Požadavky:
What we are looking for? 
* Knowledge of German and English - daily communication with customers.
* Ability to work remotely - effective work schedule of 40 hours per week - 8.5 hours per day. 
* Stable internet connection - internet speed of 16/10 Mbps, Ethernet cable.
* ✍️ Option to attend a 6-week training program in Brno.
Nabídka:
Benefits: 
* Permanent employment contract
* Financial rewards in addition to the fixed salary
* Sodexo meal vouchers
* ️ Discounts on airline tickets
* ️ Multisport card
* Contribution to language courses
☝️ ☝️ ☝️ If you are enthusiastic about providing customer service and would like to work in a global environment, please send us your resume.

Kontakt


Firma:
Hofmann Wizard s.r.o.\nImport

Další informace


Poslední změna:
před 3 měsíci
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 50. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 50. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.