Rozšiřujeme naše řady o nové kolegy, kteří hledají pohodovou práci v přátelském kolektivu a rádi pracují s lidmi.
Co bude náplní práce?
• Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky skupiny ČEZ a rozšiřovat jejich služby (ČEZ Mobil).
• Práce v interních informačních systémech.
Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?
• Výborné komunikační dovednosti v ČJ slovem i písmem.
• Máš příjemný hlasový projev.
• Znalost práce na PC – uživatelská znalost MS office (Word, Excel).
• Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem.
Proč do toho jít?
• Náborový příspěvek 15 000 Kč!
• Jistota toho, že peníze dostaneš vždy včas.
• Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový.
• Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
• V průběhu několika týdnů tě zaškolíme na pobočce v místě pracoviště.
• Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 56. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 56. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Specialista/ka kontaktu se zákazníky – ČEZ Mobil - Příbram přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.