Úspěšný/á uchazeč/ka se bude zabývat zákaznickou podporou a spolupracovat s odděleními prodeje a nákupu.
Mezi hlavní úkoly patří:
podpora odd. prodeje a nákupu v rámci celého koncernu
technická podpora zákazníka
vývoj a definování alternativních řešení s ohledem na potřeby zákazníka
vývojová řešení náhradních dílů u již instalovaných strojů dle požadavků zákazníka
Požadavky:
SŠ/VŠ vzdělání technického směru (strojírenství a elektro výhodou)
pokročilá znalost AJ v psané i mluvené formě
velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
schopnost týmové spolupráce a proaktivní přístup
praxe v oblasti vývoje výhodou
znalost SAP výhodou
znalost CAD NX výhodou
Nabídka:
Nabízíme:
Zajímavou práci v rámci mezinárodního týmu v prostředí nadnárodního koncernu.
Možnost home office po zapracování.
Mezi hlavní zaměstnanecké výhody patří pružná pracovní doba, roční bonus, penzijní připojištění, dovolená navíc, zaměstnanecký program pro výhodné telefonování, dotované stravování a další zaměstnanecké výhody dle platné kolektivní smlouvy.
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 72. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 72. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Technik zákaznické podpory M/Ž přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.