Junior Support Specialist (Zákaznická podpora) Brno

Informace o místě


Popis pozice:
• zajišťování telefonické a e-mailové technické podpory pro uživatele platebních terminálů a administrace
• komunikace s bankami, obchodníky a poskytovateli platebních služeb
• dispečink servisních techniků, zabezpečování SLA v rámci jednotlivých projektů
Požadavky:
• SŠ vzdělání technického směru (vhodné i pro absolventy) nebo odpovídající technické znalosti
• příjemné a reprezentativní vystupování
• výbornou znalost českého jazyka (nebo slovenského jazyka)
• anglický jazyk výhodou
• výborné komunikativní schopnosti
• schopnost samostatné i týmové práce
• spolehlivost a pečlivost při práci
• znalost práce s produkty MS Office
• chuť do práce
Nabídka:
• zajímavé mzdové ohodnocení a možnost kariérního růstu
• 25 dnů dovolené + 2 Sick days
• po zaučení možnost částečně pracovat i z domova
• příspěvěk na kartu Pluxee či na MultiSportku
• výhody zahraniční společnosti s lokálním řízením a kolegy z Brna a okolí
• odměnu za doporučení kandidáta i za věrnost k firmě
• teambuildingové akce
• odborné vzdělávání a výuku anglického jazyka
• příspěvek na stravné, pojištění či životní události jako jsou narozeniny, svatba, narození dítěte
• vše pro dodržování pitného režimu a relax room přímo na pracovišti
• příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv

Kontakt


Firma:
SONET, společnost s.r.o.

Další informace


Poslední změna:
před 14 dny
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 4. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 4. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.